Schrancz Andrea
managing partner
HD Group
Több mint 20 éve foglalkozik kommunikációval, ezen belül főleg nagyvállalati rendezvényszervezéssel. Mindig érdekelte a dolgozói motiváció, a másoddiplomáját is ezen a területen szerezte, szervezetszociológia szakirányon a Corvinus Egyetemen. A HD Group ügynökség, melynek új tagja az egyik legjelentősebb magyar DMC, a Microcosmos Events, közel 50 kollégát foglalkoztat. Főbb ügyfeleik, akik révén az elmúlt 5 évben 16 országban dolgoztak: Mastercard, Magyar Telekom, MOL Group, Aldi, Toyota, L’Oréal. Hét nyelven beszél, rendszeres óraadó tanár a Budapesti Gazdasági Egyetemen, mentorál a Protégé Talent Labban. Kötelességének érzi a szakmai tudásmegosztást, szívügyének tekinti a szakma presztízsének fejlesztését, ennek kapcsán aktívan vállal előadásokat és kerekasztal beszélgetéseket.