ZSŰRIELNÖK
DUCA ANDREA, ügyvezető partner, HD Group
Több mint 20 éve foglalkozik kommunikációval, ezen belül főleg nagyvállalati rendezvényszervezéssel. Mindig érdekelte a dolgozói motiváció, a másoddiplomáját is ezen a területen szerezte, szervezetszociológia szakirányon a Corvinus Egyetemen. A HD Group ügynökség, melynek új tagja az egyik legjelentősebb magyar DMC, a Microcosmos Events, közel 50 kollégát foglalkoztat. Főbb ügyfeleik, akik révén az elmúlt 5 évben 16 országban dolgoztak: Mastercard, Magyar Telekom, MOL Group, Aldi, Toyota, L’Oréal. Hét nyelven beszél, rendszeres óraadó tanár a Budapesti Gazdasági Egyetemen, mentorál a Protégé Talent Labban. Kötelességének érzi a szakmai tudásmegosztást, szívügyének tekinti a szakma presztízsének fejlesztését, ennek kapcsán aktívan vállal előadásokat és kerekasztal beszélgetéseket.
ZSŰRITAGOK
CSÍK HARGITTA , Senior Art Director, Wavemaker
2014-ben kezdte a szakmát a Friendly-nél junior grafikusként, majd az elmúlt 10 évben járt a Republicnál, majd kis ideig az - akkor még - Young and Rubicam-nél, amit egy hosszabb periódus követett a mito-nál senior art directorként. Innen 2023-ban igazolt át a Wavemakerhez. Az elmúlt 10 évben szinte a legtöbb szektor márkáján volt már szerencséje dolgozni, főbb ügyfeleinek a Borsodit, nemzetközi Molson Coors márkákat, a Telekom-ot, OTP-t, Burger King-et, Budapest Bank-ot, Flip-et és Lidl-t mondaná. 2016-ban megjárták a Cannes Young Lionst az akkori szövegíró párjával, Cyber kategóriában. Emellett a Covid előtt sok éven keresztül dolgozott a magyar elektronikus zenei szcénában grafikusként, valamit szervezőként.
HIVATAL PÉTER, alelnök, tanácsadó, DIMSZ
1991 óta dolgozom a kommunikációban, elindítottam és hét évig vezettem a magyar Reader’s Digestet, majd három évig a nyolc kommunikációs céget tartalmazó M csoport ügyvezetője voltam. Később a HVG marketingigazgatójaként, utána a Chello közép-európai ügyvezetőjeként dolgoztam. 2004-től tizenkét éven át a METRO majd METROPOL napilapot irányítottam. Jelenleg tanácsadóként dolgozom és integrált marketingkommunikációt tanítok a Metropolitan egyetemen. Emellett a Magyar Reklámszövetség elnöki tanácsadója, a Direkt és Interaktív Marketingszövetség alelnöke és a Repropress Magyar Lapkiadók Reprográfiai és Szomszédos Jogi Egyesülete elnöke vagyok.
KNAPCSEK KATALIN, tulajdonos és ügyvezető, KNK
Szakirányú egyetemi, majd MBA végzetség után és több éves médiapiaci tapasztalattal, 2014-ben indította kommunikációs ügynökségét. A 10 éves cég ma már 360 fokos szolgáltatást nyújt ügyfeleinek, akik között az FMCG szektor food és nonfood gyártói mellett megtalálhatók az egészségügyi szektor, az autóipar, a befektetési piac, de a mezőgazdaság képviselői is. A KNK APEX 2. helyezett (2022), emellett Prizma arany (2021., 2023), Lollipop arany (2022.), CMA arany (2020.) helyezésekkel is büszkélkedhet.
KOVÁCSHÁZY DÉNES, CEO, MULTICOM Group
Két és fél évtizedes szakmai pályafutását autóipari cégeknél kezdte, majd a J. Walter Thompson és a Wunderman reklámügynökségeknél folytatta. 2004-től ügyvezetője és tulajdonosa a MULTICOM Groupnak, amely azóta cégcsoporttá nőtt. Az ügynökség kihelyezett ügyfélszolgálatokat működtet. 2023 óta pedig AI alapú ügyfélszolgálati megoldásokat fejlesztenek. 2011 óta a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) elnökségi tagja és a Contact-Center tagozat vezetője. A BGE vendégelőadója CRM témakörben. Angyalbefektető. Hobbija a vitorlázás, motorozás és síelés.
MARINKA CSABA, stratégiai vezető, presspresso ügynökség
1993 óta dolgozik kommunikációs területen. Foglalkozott politikai kommunikációval, dolgozott civil szervezeteknek, részt vett több nemzetközi produkció hazai bevezető kampányában, a legnagyobb magyar fesztiválok PR kommunikációjában és számos, különböző tematikájú kampány lebonyolításában. A presspresso ügynökség élén eddig több, mint 200 ügyféllel dolgozott a zeneipar, a képzőművészet, a filmipar, a gasztronómia, médiaipar, a könyvkiadás és különböző színházi produkciók kapcsán. Kommunikációs szakemberként részt vett – mások mellett – az Unilever, a Yettel, a Telecom, a Jana különböző kampányaiban. 2000-től a Sziget Kulturális Szervezőiroda PR vezetője.
MATTYASOVSZKY ÁDÁM, associate creative director, ROXER reklámügynökség
Szakmai karrierjét 2008-ban kezdte, eleinte az ügyfélkapcsolati területen, nemzetközi és hazai ügynökségeknél (ex-EURO RSCG, Human Telex, ex-Leo Burnett). 2012-től a kreatív oldalra váltva szövegíróként megjárta a Laboratory Ideas, az ACG, a Mediator, a Geometry (most VML), és a Café Communications ügynökségeket, ahol juniorból a senior pozícióig lépett fel az évek során. 2020-tól 2023-ig a Kraftwork Reklámügynökség Lead Creative-ja, majd Creative Director-a volt, 2024-ben egy rövid ideig a Wavemakernél dolgozott Group Head Copy-ként.
2024 februárja óta a Roxer reklámügynökség Associate Creative Director pozícióját tölti be. Az évek során több mint 50 partnerrel és márkával dolgozott, többek között az FMCG (Henkel, Unilever márkák), alcohol & beverage (Carlsberg, Soproni, Topjoy-Apenta), a telekommunikáció (Telekom), az autóipar (Toyota, Nissan, Skoda, Audi, Pirelli), a pharma (Zoetis, Stada), a banking (OTP, Budapest Bank), valamint a retail (Tesco, Spar) területeken.
SZŰCS BALÁZS, főtitkár, MaReSz
Szűcs Balázs a Magyarországi Rendezvényszervezők- és szolgáltatók Szövetségének főtitkára turisztikai desztinációs marketing területén kezdte pályafutását a Baranya megyei Tourinform igazgatójaként. Később két meghatározó külpiacunkon is – New Yorkban és Londonban – külképviselet-vezetőként képviselte hazánkat, majd a Magyar Turisztikai Ügynökség jogelődjénél tevékenykedett marketingigazgatóként. 2015-23 között a Hungexpo vendégrendezvény terület marketingmenedzsereként kiemelt feladata volt a megújult helyszín és az új kongresszusi központ nemzetközi és hazai piaci bevezetése. A MaReSz főtitkáraként többek közt menedzseli 2023-ban indított rendezvényszakmai versenyt a Flash Award Díjpályázatot.
URBÁN LUCA, kreatív vezető, Hello Agency
13 évnyi kommunikációs tapasztalattal rendelkezik ügyfél- és ügynökségi oldalon, ahol az évek során rengeteg kiemelkedő márkával dolgozhatott együtt. Karrierjét a Special Eventnél kezdte, majd a Hello Agencynél folytatta, ahonnan 5 év után kommunikációs vezetői posztból távozott 2020-ban. Ezt követően a NUBU marketing vezetőjeként dolgozott, ahol a márka éves kommunikációs stratégiájának kidolgozásáért volt felelős, majd az IT, valamint a 3D animáció területén is nemzetközi tapasztalatot szerzett. A digitális kommunikáció felé fordulva, 2022. januárjában kreatív vezetői pozícióba érkezett vissza a Hello Agencyhez, ahol a teljes grafikai, social és kreatív csapat vezetéséért, illetve ügyfeleik márkakommunikációjának erősítéséért felel. A mesterséges intelligencia terén is elhivatott, alkalmanként előad a témában, különös tekintettel az AI kommunikációs stratégiákban betöltött szerepéről.
VÖRÖS L. ANDREA, szerkesztő-újságíró, Kreatív
2024 januárjában csatlakozott a Kreatív csapatához szerkesztő-újságíróként egy hosszabb szülési szabadság után. Előtte a hvg.hu Élet+Stílus és Kultúra rovatainál dolgozott 2010-től. Bár gyerekkorától tudta, hogy az írás a hivatása, karrierje kezdete tele van vargabetűkkel. Újságírói diplomája előtt a BGF Külkereskedelmi Karán közgazdász végzettséget szerzett PR specializáción, kiruccant a rendezvényszervezés területére, volt sales- és marketingvezető, aztán megjárta Indiát és a Bahamákat és egy ideig saját jógastúdiójában adta át tanítványainak az ashramban tanultakat. A fő fókusza a négy gyerek mellett most már csak az írás.
ZAHOVAY ÁDÁM, trade marketing vezető, Heineken Hungária
Több mint tíz éve van jelen a Trade marketing szakmában, amelyet ez idő alatt szerencséje volt átfogóan megismerni: foglalkozott a rendezvényszervezéstől kezdve élményalapú displayek fejlesztésén át külső és belső értékesítési motivációs programok kidolgozásán. Pályáját a PepsiCo Hungary-nél kezdte, majd a Coca-Cola HBC Magyarországnál több pozícióban is dolgozott. Vezette többek közt az újonnan létrejött élménymarketing osztályt, majd a Monster és Burn márkákért lett felelős. Ezután a GSK Consumer Kft-nél először a retail majd ezt kiegészítve a gyógyszertári iparág shopper marketingjéért is volt felelős. Jelenleg a Heineken Hungária országos Trade marketing vezetője, ahol tízfős csapatával felelős a retail és HoReCa szegmens eladáshelyi megjelenéseiért. Munkája mellett az amerikai futball szerelmese és kommentátora, a 2023-as Super Bowl-t egyenesen Phoenix-ből kommentálta a magyar nézőknek.
A lista folyamatosan frissül.